*Lavazza אינה שותפה של Nespresso, והיא אינה מקבלת ממנה תמיכה או חסות
*Lavazza אינה שותפה של Nespresso, והיא אינה מקבלת ממנה תמיכה או חסות
Lavazza ולה-שאפל איחדו כוחות בפעם הראשונה ב-2002, כש-Lavazza הזמינה את האומן לצלם את לוח השנה של אותה שנה, "Espresso & Fun" ("אספרסו וכיף").
ב-2012 הצלם היה אחד מכוכבי "The Lavazzers" ("הלוואצרים"), לוח השנה שציין 12 אומני צילום.
דרכיהם של דייוויד לה-שאפל ו-Lavazza הצטלבו שוב כשהחברה הפקידה בידי האומן את צילום לוח השנה 2020, שצולם בהוואי.
Realize היא אחת התמונות הבולטות בלוח השנה. הלוח הוצג בתערוכת Divine Acts ושימש הן כקריאה לפעולה והן כאזהרה לגבי יופיו של כדור הארץ והסכנות הניצבות בפניו.
"לה-שאפל מסוגל להעניק פרשנות לערכים שאנו מאמינים בהם מאוד וזו הייתה זכות לעבוד עימו. ניסינו לספר את הסיפור של חשיבות החיבור מחדש עם הטבע".
פרנצ'סקה לוואצה
הכותרת שנבחרה ללוח השנה 2020 של Lavazza היא Earth CelebrAction. המטרה היא לחגוג את הקשר המחבר בין האנושות לבין הטבע, ובו בזמן להציע מגוון רחב של פעולות שניתן לנקוט כדי לשמור עליו.
הפעלים המלווים כל אחת מהתמונות המדהימות שצולמו על-ידי דייוויד לה-שאפל דוחפים לקידום האחריות שלנו כלפי האנשים סביבנו והעולם שאנו חיים בו.
לוח השנה נשאר כלי אידיאלי לפיתוח החוש הביקורתי כלפי המציאות באמצעות שימוש ביופי של האומנות כדי לעורר עניין ולהעניק השראה, תוך כדי קריאה לפעולה.
לא במקרה, הפועל שנבחר לחודש דצמבר, הסוגר את לוח השנה, הוא קריאה לפעולה ממשית וכן משאלה עבור כולנו: "change" ("לשנות").